poniedziałek, 7 grudnia 2015

Ważne!

    Tak wiem. To znowu nie rozdział, ale mam do was pytanie. Czy chcielibyście żebym zrobiła taką krótką historie, która zawierałaby 15 rozdziałów +prolog i epilog? Bo mam na nią pomysł i nie wiem czy zrobić jako one shot dłuuuuuugaśny czy jako historie?? Co o tym myślicie?
Jest jeszcze jedna sprawa. Chciałabym założyć blokadę na bloga. Pewna osoba mnie już denerwuje i nie potrafię już jej ignorować. Więc nie chce aby czytała moje opowiadanie i ogółem bloga. Myślicie, że to dobry pomysł??   




Kocham
~ H. Martin


Derek Hale ❤️❤️

8 komentarzy:

  1. Napisz historię . Napewno będę czytać i postaram się komentować . Jak będziesz robić blokadę to zrób tak żebym mogła czytać posty na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki. Dzięki ;)
    To napisz minswojego maila Ok??

    OdpowiedzUsuń
  3. Może krótką historię? Tak czy siak wszystko przeczytam z pod twojej utalentowanej rączki❤ A jeśli ta osoba cię denerwuje, to załóż tą blokadę.
    Pozdrowienia❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nam założysz tą blokadę to zrób proszę tak abym ją też mogła czytać :)
      Znowu ją :*
      Buziakiiii❤❤❤❤❤❤❤

      Usuń
  4. napisz historie jesteś świetna i mam nadzieje, że będziesz pisać dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chce czytać mail: stella.pasquarelli.fedemiller@gmail.com

      Usuń
  5. Misiuuuuuu HISTORIA <333333333333333333333333333
    A spróbuj mi tylko zabronić czytać xd
    Kocham cię mocno ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie o tb Misiaku ;****
      Ty wiesz o kogo chodzi i dlatego mnie zrozumiesz ;***
      Ja cb moooooocniej ;**

      Usuń

Followers