piątek, 28 sierpnia 2015

One Shot "Ostatni list pożegnalny..." Para: Fedemila


Drogi Federico!
Piszę ten list,ponieważ mogą być to ostatnie słowa, które mogę Ci przekazać. Twój uśmiech dawał mi szczęście. Im więcej o tym myślę, tym trudniej jest mi znieść myśl że Ciebie już nie będzie. Jesteś dla mnie niczym telefon zaufania. Zawsze mi pomogłeś, chociaż czasami były to tylko słowa, ale dla mnie bardzo wiele znaczyły. Bardzo bym chciała, żebyśmy nie musieli się żegnać, żeby to wszystko trwało jak najdłużej. Abyś ciągle był moim przyjacielem, ale i kimś więcej, jednak wiem, że tak nie będzie. Nie zawsze bowiem w życiu można mieć to czego się pragnie. Twoje oczy, ukazywały mi prawdę, prawdę i szczerość której wcześniej nie znałam. Marzę abyś dalej mnie potrzebował i byś był szczęśliwy. Chcę abyś miał powody do uśmiechu, tak promiennego jak do tej pory. Mam nadzieję, że twoje marzenia również się spełnią z biegiem czasu a los pozwoli Ci dojść do celów które ukształtowała twoja wyobraźnia.
Tak więc,życzę Ci wszystkiego dobrego!
Będę tęsknić!
Tak więc,życzę Ci wszystkiego dobrego!
Będę tęsknić!
Twoja zawsze Cię kochająca Ludmiła



PS. Nie zapomnij o Mnie...



........................................................
WITAM WAS Z POWROTEM!
W SENSIE TEGO KTO TU JESZCZE ZOSTAŁ...
PRZEPRASZAM WAS ZA TO CAŁE ZAMIESZANIE Z TYM ODCHODZENIEM I WGL, ALE PO PROSTU NIE MIAŁAM WENY, A DZISIAJ PRZYCHODZĘ DO WAS Z TAKIM BEZNADZIEJNYM I KRÓTKIM ONE SHOTEM. WIĘC NALEŻĄ WAM SIĘ WYJAŚNIENIA. OTÓŻ...
DZISIAJ JAKOŚ WIECZOREM WZIĘŁA MNIE WENA I NAPISAŁAM TEGO ONE SHOTA, JEST JESZCZE JEDEN, ALE NIE SKOŃCZONY. NA RAZI E POWRACAM, ALE TO NIE OZNACZA, ŻE REAKTYWUJĘ TĄ HISTORIĘ. NA RAZIE POJAWIĄ SIĘ ONE SHOTY, A PÓŹNIEJ OKAŻE SIĘ CZY NAPISZĘ JAKĄŚ HISTORIĘ. ALE BARDZO CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ I ZADEDYKOWAĆ TĄ PRACĘ KILKU WAŻNYM DLA MNIE OSOBOM BEZ KTÓRYCH TEN BLOG BY NIE ISTNIAŁ... A WIĘC:
Ludmile Ferro (Mojemu Misiowi)
Lilly xD (Mojemu Sosikowi)
Angel (Mojemu aniołkowi xd)
Laurusi (Mojej pierwszej czytelniczce której już z nami nie ma na bloggerze)
Lauren Sky (Mojej Juleńce)
Black Angel (Mojej Julci)
Ani Ferro (Mojej Anulce)
Alicji Pasquarelli (Mojej Alci)
Julicie Alexandrze (Mojej Olci)
Natuśce e (Mojej Natalci)
Mechicie Lambre (Mojej Mrs. Lambre)
Werci Weronice Weruś (Mojej Werusi)
Mechiś Lambre (Mojej Natlki)
DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY ZA WSZYSTKO, NAPRAWDĘ WIELE TO DLA MNIE ZNACZY, ŻE JESZCZE ZE MNĄ WYTRZYMUJECIE XD
PRZEPRASZAM ZA TĄ DŁUGAŚNĄ NOTKĘ, WIĘC JUŻ JĄ KOŃCZĘ

Kocham Was Olcik ♥



9 komentarzy:

  1. I to jest beznadziejne?!
    To jest piękne!!!!!
    Superrr!!!
    Cieszę się że zostajesz!!!! <3333
    Kooocham<3333
    -Ania<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mam inne zdanie xd
      Też się cieszę xd
      Też Kooocham <3333
      Olcik ♥

      Usuń
  2. SUPER ŻE ZOSTAJESZ
    FAJNY OS
    POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne <333333333 WRÓCIŁAŚ!!! <333333333
    Oszalałam ze szczęścia. Życzę ci weny misiu, ale tak duuuużo dużo <3
    Jesteś najwspanialszą osobą, jaką znam ;***
    Kocham cię najmocniej na świecie
    I wiem, że mogę ci powiedzieć o wszystkim ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Misiu
      Też cie kocham i też wiem, że mg ci powiedzieć o wszystkim ;***

      Usuń
  4. Kochanie
    pamiętałam o tobie i nigdy w to nie wątp.
    Bardzo cię kocham
    One shot boski
    Czekam na rozdział ♥

    Kochająca Natuśka a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, nie zwątpię ;*
      Kooocham Olcik



      ❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  5. Wiedziałam, że długo bez blogerra nie wytrzymasz C:
    Kurde, OS jest wspaniały!
    Tak bardzo cię kocham, wiesz?
    Muszę kończyć, bo u Weroniki jest moje zamówienie!
    Elo, pysiaczku!
    Sory, że nie pisałyśmy, ale mam dużo na głowie i parę problemów...
    Kocham i czekam na next!
    Pozdrawiam 💕



    Lilly xD

    OdpowiedzUsuń

Followers